Клієнт отримав страхову виплату за пошкоджене у дтп авто

До ЮК «Арбітрум» у серпні 2020 року звернулась особа В. після того, як він став учасником дорожньо-транспортної пригоди, внаслідок чого постраждав його автомобіль.

Нашими спеціалістами було надано консультацію щодо порядку звернення до страхової компанії та пакету документів, що треба подати страховику. Хоча клієнт діяв згідно закону та рекомендацій юристів, страхова компанія не поспішала виплачувати страхове відшкодування у встановлені строки, а саме протягом 90 днів з моменту отримання заяви.

Юристами ЮК «Арбітрум» було направлено не один запит до страховика, підготовлено та направлено дві скарги до НБУ щодо порушення страховою компанією законодавства та права особи В. отримати страхове відшкодування.

Як наслідок зазначених дій, Клієнту вдалося отримати страхове відшкодування від страхової компанії.